Ia bergantung kepada apa jenis perniagaan anda. Kebiasaannya pembahagian masa terdiri daripada 4 bahagian:
1. Bahagian pelanggan – 40%
- menambah pelanggan baru seperti memperkenalkan produk Premium Beautiful
- mengemaskini senarai pelanggan dan membuat penyusulan.
- menambah rangkaian pelanggan. mengenal pasti prospek.
- melatih team anda atau mempertingkatkan ilmu anda.
- mengemaskini perniagaan anda.
- mengawal aliran semasa wang perniagaan anda.
- menyediakan penyata senarai harga.
- membuat tawaran.
- membuat perbincangan dan persetujuan.
- membuat ‘closing’ pelanggan anda.
- memberi perkhidmatan susulan.
- membuat surat jualan, email, tip dan artikel baru untuk pelanggan anda.
- menyediakan dan menjaga nilai kesetian pelanggan anda.
- dapatkan testimonial pelanggan mengenai Premium Beautiful Top Corset
Resources:
- Mentor Hafsah - Official Personal Site
Masa untuk pelanggan menjadi keutamaan saya - Fokus didahulukan, Pelanggan diutamakan! |
Terbaik.. layanan yang bagus apabila pelanggan berpuas hati ;)
ReplyDelete